Fulltextové vyhledávání

Parametrické vyhledávání

Parametrické vyhledávání

Parametrické vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > O nás > Jak se přihlásit

Jak se přihlásit

On-line přihláška

První přihlášení

Při otevření stránky www.ddmchotebor.iddm.cz anebo proklikem do klientského centra z našich stránek (vpravo nahoře) se zobrazí PŘIHLÁŠENÍ, NOVÝ ÚČET a OBNOVENÍ HESLA. Zde se musíte zaregistrovat - vyplnit kolonky určené k registraci, po vyplnění údajů potvrdit registraci na Vašem e-mailu. Toto ověření slouží k ověření správnosti Vašeho mailu. Poté je možné se přihlásit - zde zadáváte e-mail a heslo.

Již registrovaný účastník

Po přihlášení do klientského centra vidí přihlášený účastník ve svém účtu všechny účastníky, kteří mají zadaný tento e-mail. V klientském centru si už jen vyberete kroužek/kurz, akci nebo tábor a kliknete na tlačítko přihlásit. V dalším kroku si vyberete účastníka (nebo založíte nového) a vyplníte potřebné údaje k přihlášce. 

Po vyplnění přihlášky se Vám v úvodu zobrazí jméno účastníka a jeho aktivní, neaktivní a ukončené kroužky, tábory apod. Zde i naleznete údaje k platbě - VS, číslo účtu, částku. Při nevyplnění variabilního symbolu, nebo při jeho nesprávném zadání nemusíme platbu dohledat - věnujte tomu zvýšenou pozornost, předejdete dohadům o platbě, při naší urgenci. V klientském centru uvidíte i to, zda se platba připsala správně.

Po schválení přihlášky v našem systému, je přihláška k dispozici ke stažení v klientském centru. Prosíme přihlášku vytisknout, podepsat a donést na kroužek nebo recepci Junioru.

Přihláška na recepci

Pokud Vám nepůjde se přihlásit on-line, můžete využít naši recepci nebo zavolat na telefon +420 724 291 770, kde vám rádi poradíme.

Odhlášení

Pokud jste přihlášení na akci/tábor/kroužek a nemůžete se zúčastnit, je důležité se odhlásit. Při neodhlášení se Vám platba nevrátí a budeme ji po Vás požadovat. Upozorňujeme, že účastnické poplatky vracíme pouze v případě vážných důvodů (dlouhodobá nemoc, změna bydliště apod.) nebo důvodů na straně Junioru.